بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

تکه کوجکی از اینه هستی ام > من>تو >او > را منعکس میکنم > نشکنیدش .

Separation oF DEVIL / جدائی از شیطان !

پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۳۴ ب.ظ

بخوانید و تامل کنید :*

  •  زن زیبا  25 ساله ، از راهرو دادگاه خانواده عبور نمود و باجهره ای مصمم وارد  اطاق قاضی شد . به محض ورود ، با پدر و مادر شوهرش روبرو شد ، من خبرنگار منتظر بودم که شاهد برخوردی سرد با نو عروس یک ساله شان باشم ، اما باکمال تعجب مادر شوهر ش او را بوسید و پدر شوهرهم با کمال احترام با او روبرو شد ، وبا اشارات سر ، تاسف خود را به عروسش اش منتقل نمود !!         شوهر، 29 ساله ، در دادگاه حاضر شده بود .                                                                                                                   قاضی بابیان در خواست طلاق از سوی زن ، از وی علت درخواست حدائی از شوهر را پرسید :                                                                     _ زن : آقای قاضی ، من و شوهرم هردودر خانواده مسلمان و معتقد بزرگ شده ایم  ، وشوهرم میدانست که من به پوشش وحجاب زن علاقه دارم ، و این مطلب مورد پذیرش او هم قرار گرفت . سه ماهی نگذشته بودکه شوهرم شروع به ایرادگیری نسبت به پوشش من نمود ، امید وار بودم تا با گذشت زمان دست بردارد ، اما کم کم حضور در مهمانیهای آنچنانی را مطرح نمود ، آن هم با حداقل پوشش ،که مورد نظرش بود .                                                 من به ایشان یاد آورشدم که هرگز در این گونه میهمانی ها حاضر نمیشوم و از حجاب خود در بیرون خانه دست بر نمیدارم ، اما متاسفانه ایشان گوشش بده کار نبود ، عاقبت دادخواست طلاق دادم و از قاضی محترم درخواست رسیدگی را دارم .                                                             قاضی رو به شوهر نمود و از او خواست تا نظرش را بیان کند .         _ مرد : درست است که من هم در خانواده مذهبی و معتقد بزرگ شده ام ، اما معتقد به حجاب نیستم !!                                            همسرم درظاهر بسیار زیبایت ، او انتخاب والدین من هست ، و وقتی اورا دیدم به او علاقمند شدم ، و امید وار بودم اورا از اعتقاداتش جدا کنم و بدون حجاب و پوشش مورد نظر من در میهمانی ها حضور یابد !!                                                  من زن ام را بسیار زیبا میدانم و معتقدم تا وقتی زنده است :از  زیبائی  های  خودش استفاده  کند ، و با پوشش زیبائی اش که نمیتواند از این زیبائی استفاده کند !؟                    قاضی با چهرهای غم زده ، رو به پدر داماد نمود و نظرش را پرسید ؟    _ پدر داماد : با چهره ای که چک چک عرق میریخت گفت : پسرمن لیاقت داشتن اینچنین همسر با وقار و موئمنی را ندارد !!    و از این لحظه باید فراموش کند که پدر و مادری داشته است . من از عروس ام طلب آمرزش مینمایم .                                        ****                                        و قاضی : با دستانی لرزان حکم طلاق را امضا وابلاغ نمود .!!                                                                                        *****                                              و من خبرنگار ، گیج ومنگ ، مثل بیداری اصحاب کهف ، با سوالاتی کشنده و بی پاسخ تنها ماندم :                                                 _همسر این مرد ؟ چگونه باید از زیبائی هایش لذت ببرد؟  _ نکند !! میخواسته همسرش عروس محفل بی عفتان بشود ؟    _ فرورفتن مردان و جوانان ما ، از کی ؟ به این منجلاب تمدن ، آغاز شده است ؟                               _ زیبائی ظاهر زن را دیده !! زیبائی باطن مورد نظر مرد در چیست؟                                                       و : به کجای این شب تیره   بیاویزم    قبای   ژنده  خود را / پناه بر خدا !!    */  بر داشتی آزاد از دانا نیوز                                                  
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۹
عابدین گودرزدشتی

تامل کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی