بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

تکه کوجکی از اینه هستی ام > من>تو >او > را منعکس میکنم > نشکنیدش .

The man made in B B C / /انسان ساخت بی بی سی

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۴۳ ب.ظ


به هیاهوی ناشی از مستند من روحانی هستم گوش فرادهید . شرط درست شنیدن ودیدن و درک حقیقت امر این است که شما و من ساخته بی بی سی نباشیم !         انسان غیر بی بی سی با چشمان یک ایرانی مسلمانی نگاه میکند و میشنود که به گفته جناب پرزیدنت حسن روحانی خودمان بداند که دنیا چه خبر است ،موقعیت ما در کدامین موقعیت است ، دوست کیست و دشمن کجاست !!                           حالا با این شرط حد اقلی سوئالاتی مطرح است:                                       _ سازندگان مستند میخواهند بگویند که حسن روحانی از روز اول در مسیر فراز و فرود کشور در نبرد با نظام سلطه فعال بوده است و با استناد به تاریخ نوشتاری چناب رفسنجانی ، نمیتواند سنگر و پوششی باشد برای انسان های ساخت بی بی سی ! که مترادف است با اهالی فتنه دو طرف آب ! چراکه او ساخت اسلام و انقلاب و یاور رهبر است .؟                                                                  _ در مقابل آن هائی که تلاش میکندد که بگویند که مستند از واقعیت به دور افتاده است ودروغ پرانی میکند : حرف و حدیث ته د لشان چیست ؟                      _ چیزی که مورد نظر ماست این است که بگوئیم : اهالی فتنه قادر به مصادره حسن روحانی نیستند و تلاش شیطانی آنها را باد بهاری خواهد برد .            شما جگونه به مساله نگاه میکنید ؟ کامنت شمارا چشم در راهیم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۴
عابدین گودرزدشتی

من روحانی هستم

نظرات  (۵)

۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۱:۵۹ نسیم گودرزدشتی
گاهی باید پذیرفت که راهی جز پذیرفتن نیست,شفافیت موضوع به حدی مرموزه که دیگه به هیچی نمیشه گفت درست,ولی گاهی به مرگ گرفته شدن زیادی واسه به تب راضی شدن جواب میده ...
سلام علیکم
نیستید حاجی! یه مدت بهتون سر نزده بودم.
احوالتون چطوره.. نمی‌نویسید؟
نکنه شما هم مثل ما اینجا رو ول کردین رفتین سراغ شبکه‌های اجتماعی؟؟؟؟!!
چرا نیستید دیگه ؟
۰۲ آبان ۹۳ ، ۰۱:۰۳ یوسف م گشته
با سلام خدمت استاد عزیزم
در لحظه ها زندگی میکنیم ولی زندگی چقدر تکراروتکراروتکراری شده
تاریخ تکرار می شود
باید برای موفقیت جامعه تاریخ را بررسی کرد که در ان موقغیت چه تصمیمی گرفت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی