بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

تکه کوجکی از اینه هستی ام > من>تو >او > را منعکس میکنم > نشکنیدش .

Comforting sound , under my skin / آوای آرامش بخش ، زیر پوست من

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۲۶ ب.ظ


لیام نیسون ، هنرپیشه کانادائی ایرلندی الاصل شهادت میدهد :                    در 2002 همسرم را در یک حادثه اسکی ، در کانادا از دست دادم .              در غم فقدان او ، اندوه ، اضطراب ، و نا امیدی بر زندگی ام سایه افکند .        دست یاری به سوی باور های کاتولیکی ام دراز کردم تا شاید آرامش ام را بازگرداند ، اما متاسفانه تغییر مثبتی را احساس نکردم.                             مدتی بعد برای بازی در فیلم ( ربوده شده ) به ترکیه رفتم .           در روز های اول اذان نماز صبح مساجد ، مزاحم خواب صبحگاهی من میشد .        یک هفته که گذشت :  آرام آرام ، احساس کردم که صدای اذان ، مثل تزریق یک داروی آرامش بخش ، در زیر پوست تن ام حرکت میکند ، و نشاط زیبا و ناشناخته ای در درون ام متجلی میشود ، تجربه ای از حضور در پیشگاه خداوند.                                                                   به هفته سوم که وارد شدم ، احساس نیاز به شنیدن اذان و آرامش همراه آن تلاوت ، مرا به این باور رسانید : که بدون شنیدن آن ها زندگی من مفهومی ندارد .      در برگشت از ترکیه دیسک های اذان و نواهای اسلامی تهیه کردم و با گوش دادن به آین نواها ، زندگی آرام وبدون اضطرابی را تجربه میکنم .                                                   لیام نیسون ، که برای تبلیغ فیلم تازه اش بنام none stop به نیو یورک آمده است ، مردم را به شنیدن صدای اذان دعوت میکند و میگوید :                     متاسفانه ما در گوش کودکان میخوانیم که یک مسلمان ، انسان شروریست !! این به دور از واقعیت است وما باید برای زدودن این تبلیغ ، تلاش کنیم .              


برداشت آزاد و ویرایش از :نامه نیوز                        

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۴
عابدین گودرزدشتی

اذان نماز

نظرات  (۲)

سلام آقای دشتی
حال و احوالتون خوبه انشاالله؟
پاسخ:
متشکم از احوال پرسی ، سلامتی شما و خانواده را آرزومندم ، من با بدنی که خانه کلنگی من است تلاش میکنم کنار بیایم و با ناسازگاری ها سازه گار باشم / مثل شما من هم مشغول تماشای دولتیان فخیمه دانایان هستم تا برای ما بیسوادان چه در چنته دارند . در نهایت امید است عاقبت بخیر شوند / گرچه مطمئنم همه چیز تحت نظارت رهبریست و بیداران :بیدارند.چمعه خوبی داشته باشید . 
سلام، خدا رو شکر. انشاءالله چهار ستون خانه‌تان استوار باشد و پایدار. آرام باشید و بی‌قرار !
چند روزی ننوشته بودید گفتم احوالی بپرسم.
حقیر ارادتمند، در تلاشم درک درستی از اوضاع سیاسی و اجتماعی‌مان بدست آورم. بصیرت‌افزایی می‌کنیـــــــــــــم.
در مورد همگامی با جوانان وطن که فرموده بودید، فکر می‌کنم بیشتر شکسته‌نفسی بود. اشتیاق شما در نوشتن و اطلاع‌‌رسانی و روشنگری، برای جوانان روغن نباتی بسی دلگرم‌کننده و درس‌آموز است ;)
پاسخ:
به خداوند حل حلاله توکل میکنیم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی