بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

تکه کوجکی از اینه هستی ام > من>تو >او > را منعکس میکنم > نشکنیدش .


هارمونی ، برای تد  بیر ، برای امید :                                                  برای گشود ن راه  :                                                        به ترنمی همآهنگ ،      نواخته شده است :                            آی ، استادان اقتصاد ،                              آی ، هنرمندان حضور ، برای مقاومت :          هنر هاتان را ، روکنید ،                           گوشهایتان را بازکنید ،                          سنگ ها را ، از سر راه ، بردارید ،                                 ما با توحید ، آمده ایم .                                                  و با توحید ، میتوانیم بمانیم :                                            چه در اقتصاد ، چه برای مقاومت !                                                                                                                                                                                                   ر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۰
عابدین گودرزدشتی

اقتصاد مقاومتی

نظرات  (۲)

دوست داشتم این رو بخونید
http://halalha.blog.ir/1392/12/18/%D9%87%D8%B0%D8%A7-for-%D8%AA%D9%84%DA%A9
اومدم کامنت بذارم دعتتون کنم نبودید یعنی بلاگتون نبود همش erorr میداد!
اومدم چک کنم اگه نیستید ببرمتون تو قبرستون اینجا رو می گم
http://taboot.blog.ir/
اما خوشحال شدم که هستید
پاسخ:
خدمت رسیدم ، راستی گاهی در این فکر میافتم که اگر Taboot , ir ی شدم چه کسی باید اطلاع رسانی کند که این والامقام وبلاگ اش تابوتی شده است ؟ بعد به ریش خودم میخندم و به ریش قبرستان های آباد مان ./ پناه گاهی غیر دوست نداریم .
۲۱ اسفند ۹۶ ، ۰۶:۴۳ بهار وایزی
درود بر استاد عزیز ، مدتی از ایشان بی خبریم , امیدوارم حالشان خوب باشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی