بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

تکه کوجکی از اینه هستی ام > من>تو >او > را منعکس میکنم > نشکنیدش .


Is president OBAMA free to make decision

آیا پرزیدنت اوباما در تصمیم گیری آزاد است؟                               (نظر دهید)                                                             


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۷
عابدین گودرزدشتی

نظر

نظرات  (۳)

لابد آزاد است، چرا که طوطیان شیرین سخن خبرآوردند که شنیده شده مردم در ینگه دنیا "جین" به پای می‌کنند. پس علی‌القاعده باید مردمان آزادی باشند !!

سلام جناب سرهنگ عرض احترام داریم.
پاسخ:
دموکراسی مافیائی در ینگه دنیا ، چیزیست که به عنوان الگوی جهنمی برای خاور میانه و کشور های له شده عراق-افقانستان ولیبی و ازهمه بدبخت تر مصر ، با تمدن کهن !!                                       اگر آزادمردان بتوانند عمق فاجعه سلطه لابی های اسرائیل را در غرب(اروپا و امریکا ) برای جوانان روشن کنند ، شاید جرقه بیداری راستین به غرب هم برسد ودرداخل هم باوری آگانه در دل نبستن به دیپلماسی لبخند ] شکوفاشود .                                                                                       راستی شما از کارها وبرنامه های دولت یازدهم چیزی دستگیرتان شده ؟ در صورت مثبت بودن این حقیر روستائی راهم شیر فهم فرمائید / ما به زنجیره حضرت عشق وصلیم /
سلام
نه حاج آقا ما که سر در نیاوردیم...
البته خیلی پیگیر اخبار نیستم ولی تا جایی که فهمیدم تا حالا فقط خوب حرف زدن و شعار دادن... اون از شعار تدبیر که در سیاست خارجی مصداقش رو دیدیم! اونم از قضیه‌ی کمباین و داس!
نمی‌دونم شاید دید منفی و غرض‌ورزی حداقل در مورد من یکی باعث بشه نقاط مثبت احتمالی رو هم نبینم.
امروز یه سایتی تیتر زده بود که سابقه نداشته رهبری طی چند ماه اول مدیریت یک دولت، این طور به اون‌ها تذکر بده. (همون ماجرای امریکا)
حاجی دلم برای حاج محمود تنگ شده مرد بود خدایی! آذر ماه هم که قراره دادگاهیش کنن...
پاسخ:
انسان تحمل صراحت وعدالت را ندارد /تنهائی مولا علی و تنهائی امثال دکتر شریعتی ، حکایت تنهائی محمود عاشق خودمان است و نبود ایشان را من چنین  احساس میکنم: انگار به شورو نشاط روستا در جنب و جوش کار کاشت و داشت و بر داشت دل بسته ای ، اما میروی و میبینی مردم کوچ کرده اند و از سکوت آنجا دلت میگیرد، درد آورتر میشود اگر بجای آن مردم با صفا ، گروهی دیگر را با وارونگی مشاهده کنی که دارند همه جارا اشغال میکنند ، ووقتی از چندو چون شان میپرسی صورت شان را بر میگردانند ، انگار نه انگار که تو هستی و چیزی پرسیده ای ، من این ماسک داران را در تبلیغات دوره ششم مجلس که خودم هم کاندید بودم خوب شناخته ام ، دروغگو ،و مزور به سبک ماسیون ها و بسیار پر ادعا درعین تو خالی بودن .  سعید لیلاز گفت که آنان که روش حزب توده را دارند موفق خواهند بود !!! / آنان موجودیت مستقل انفرادی را در لا به لای تاکتیک تشکیلاتی گُم کرده اند ، د به این دلیل است که گله ای آنهارا ارزیابی میکنم / در عین حال هر قدم درست که بر داشته شود مورد قبول اهل معرفت خواهد بود .
۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۸:۰۵ یک بیننده خوش شانس
سلام.به نظر من نه.آقای اوباما فقط دستورات اسرائیل و مجمع را اجرا میکنند.این مجری نشد بازیگری دیگر؟
پاسخ:
دقیقا .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی