بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

تکه کوجکی از اینه هستی ام > من>تو >او > را منعکس میکنم > نشکنیدش .

مشاهده محض/Just VIEW

چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۴۵ ب.ظ

  •  سالک از استاد گله مند بودکه چهارماه است در مدرسه شما هستم ،اما درسی دریافت نکردام استاد گفت برو به مشاهده سرو توی حیاط بنشین ، شاگرد رفت و برگشت و گفت : استاد، شما شاید متوجه درخواست من نشدید ،من خواستار درس دادن شما هستم / استاد ، بار دوم گفت : به تماشای سروداخل حیاط برو / شاگرد گفت : رفتم، اما چیزی دستگیرم نشد !!             استاد گفت :روش من این است که تا یک سال در مدرسه بمانی و در پایان سال تو را به نام میخوانم تا هر پرسشی داری ازمن بپرسی . قبول؟ وشاگرد شرط را پذیرفت .                                       سال ، گذشت و استاد شاگرد رابنام صداکرد اما پاسخی نشنید ، استاد نزد شاگرد رفت وپرسید: مگر فلانی نیستی؟ گفت: نه ، اورفته و سوالی ندارد !!                                        *****                   سال پیش، در مجمع عمومی ، احمدی نژاد ، به نظام سلطه یاد آوری میکرد که شما به تماشای چیستان خودتان از دوران برده داری تاکنون بنشینید، سپس با پذیرفتن واقعیت خودتان ، و واقعیت کشور من به تعامل عادلانه بپردازیم . و امسال ، حسن روحانی با اشاره به ستمی که بر مردم فلسطین رفته و و آن اشغالگرو زرادخانه اش و صداقت جمهوری اسلامی در حرام کردن ساخت بمب هسته ای، وصلح طلبی مردم ایران، خواستار حل مسائل و تعامل سازنده با غرب شده است .                              *****                    وما ، و آنان ، فارغ از اینکه کی استاد است و کی شاگرد ، با پذیرش استاد بودن تاریخ ، به مشاهده هم نشسته ایم تا اگر پرسش هایمان از تاریخ تمام شد ، با ملت ایران که شصت سال است که شکنجه اش کرده ایم به تعاملی در خور انسانیت انسان، بپردازیم !!   / به یاریهای خداوند، دل بسته ایم .                                                     *****                   ودر این مدرسه تمامی انسان های امید وار به رستگاری انسان : به مشاهده محض میپردازند.   
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۳
عابدین گودرزدشتی

مدرسه تاریخ

نظرات  (۱)

۰۶ مهر ۹۲ ، ۰۰:۴۹ حاج رضا آبادان
تشکر بخاطر احساس پاک استاد عابدین گودرز دشتی‎ ‎
پاسخ:
سلام عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی