بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

تکه کوجکی از اینه هستی ام > من>تو >او > را منعکس میکنم > نشکنیدش .

HI, CANARY, dear, WHATH DO YOU SING /قناری جان ، چه میخوانی؟

جمعه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۲، ۰۳:۱۲ ق.ظ

قناری جان ، چه میخوانی؟   / شکسته بالِ زندانی !     چه میگوئی ؟  / چه میدانم !  /زبانت را، نمی فهم ام /    کلام ات را ، نمیدانم !       *            تو در حالِ قفس تنگی /          هوای باغ را داری /و ، روحِ باغ ، در جان ا ت !   /     به شوقِ بال و پروازی ! / زِ داغِ دوری از جُفتی که می باید / برای باغ ، میخوانی !      **                 تو آزادی ! پرنده ، خوب میدانی !  / وهنگامی که میخواهی ، ومیخوانی ، به پروازی ! /لطیفه فکر پروازت/ چو پرواز ست .      ***                                        منِ آزاد ، از محبس ! /چرا پَرهای پرواز دل اَ م بسته است ؟  /چرا درعین آزادی ، گرفتاراَ م ؟   /گرفتارم ،  گرفتارم ، ومیدانم : /گرفتارم ، به عادت های روزینه !  /فراموشم شده ، روحی / که زیبائی است  /                زِ لوحِ خاطِرم رفته ، که دریا یَم !   ****                          اگر من  ، چون تو ، می بودم : ؟به تُنگی آب ، اعماقِ شِگِفتِ خویش ، می دیدم / و آبی بود ، جانِ من /          چو روحِ آبی ی دریا !        *****                                       پرنده جان ، قناری ، خوب میخوانی / بخوان ، الحانِ جادوئِ  / به گوَشِ مُرغِ آوازم ، که لب بسته   /             بخوان آوازِ بیداری !      

  


     

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۳
عابدین گودرزدشتی

نظرات  (۱)

خوشا به حالت قناری جان.تو در باغی ما در قفس.
بخوان آواز بیداری، شاید چشمان ما هم میله های ساخته و پرداخته  "من" رو مشاهده کرد و پریدیم.
به سلامتی رهایی..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی