بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

تکه کوجکی از اینه هستی ام > من>تو >او > را منعکس میکنم > نشکنیدش .

MEATHAs a Warning to HUMAN اخطار....هشدار...به..انسان !!

يكشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۱، ۰۹:۲۶ ب.ظ

میلیون ها انسانِ گرسنه > نابودی جنگل ها > گرمایشِ زمین > تِسونامی و عواقبِ طوفانی و مرگ و بی خانمانی > مرگِ زودرس { سکته-سرطان و.......}  کّشتارِ بیرحمانه جانداران > و........  نابودیِ کره زمین !!!................. برای .....روزی پنجاه گِرَم .....پروتئین !!!!؟؟؟؟    دستت بی بلا ....ای انسان......ای اشرفِ آفرینش .....ای عزیزِ خدا !!                                                 $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$؟علم تغذیه میگوید : انسان در هر روز:  به سی تا پنجاه گرم !! پروتئین نیازدارد . دوگونه پروتئین در دسترسِ انسان است : 1} حیوانی , 2} گیاهی .  * منابعِ حیوانی : ا ندامِ حیواناتی مثلِ گاو,گوسفند, خوک و......چه اهلی وچه وحشی و پرندگان , اهلی و وحشی...و آبزیان ...ماهی ها , میگو و.......* ومنابع پروتئینِ گیاهی : هرچه از خاک میروید ویا ما در خاک  میکاریم و برداشت می کنیم . > یک پیاله عدسِ پخته درروز کافیست , هفتاد گرم سویا { هرگرم :  86 درصد پروتئینِ ناب }بیشتر از 60 گرم  بس است , کنجد , سرشار از پروتئین و رو غن اش که اَرده نام دارد : اُ مِگا 3 می باشد > و در همه گونه های سبزی جات , میوه ها , حبوبات مقداری پروتئین یافت میشود : ممکن است شما مرا متخصص تغذیه بدانید , خیر , به عرض میرسانم : در سال 53 با کتابهای دکتر شهرستانی و خامخواری آوانِسیان آشنا وسپس به مدت یک سال  خام خوار شدم , اما  به دلایل شغلی و خانوادگی رهایش کردم . باور بفرمائید , همیشه بخاطر حالِ خوب ام در آن سال , وازدست دادنش متاسف بودم . حالا ششمین سالِ گیاه خواری ام را ادامه میدهم , البته با هفته ای دو وعده صد گرم مرغ یا ماهی و از لبنیات گاهی مختصری پنیر یا کشک , البته تجربه کرده ام که نیازی به این 150 گرم لَبَن وگوشت سفید هم نیست : چرا که  در شروع گیاه خواری : به مدت شش ماه فقط  سبزی جات خام می خوردم , بدونِ حتی یک لقمه نان !! تغییرات بدنی ام را { به عنوانِ موشِ آزمایشگاهی } گزارش می کنم :>>> از سال 60 : علاوه بر عوارض موج انفجار , دچار پرُکاریِ غده تیروئید شدم , این دو دست به دست هم داده و زمین گیرم کردند  , سپس با دریافت یُدِ رادیو اکتیو , از چاله پرکاری به چاهِ کم کاری سرنگون شدم , بدون اطلاع از امکان کم کار شدن پس از دریا فت اشعه . از ضربان 120 قلب , رفتم به ضربان 50 ؟!  اگر ضربان نبض شما به 50 برسد : به کُما میروید , اما عروق من به علت ورزش مدام در ارتش وکار باغبانی باز است . عوارض مصرف لوُ تیرکسین , وضع تعادل ام را به هم ریخت !!  دیگر به متخصص مراجعه نکردم و خودم با مطالعه متون پزشکی ودارو ها : باور کنید : شده ام متخصص تجربی غدد درون ریز ,       دارویم را عوض کردم با لیوتیرونین , با سرعت اثر بیشتر و هم زمان , شدم : گیاه خوار !! دربدو شروع  , عضلات شُل ووِل , بی رمق و بی حال . روز به روز باادامه گیاه خواری محض {فقط سبزی} رشد عضلات تازه ومحکم وسفت را در بدنم شاهد بودم , حالا با ورود به 73 سالگی : با بدنی ورزیده , کارهای سنگین ساختمانی وباغبانی را انجام میدهم !! و این تغییرات , با شناخت علمی وعملی توانائی های بدن انسان در ترمیم اعضائ با برگشت به تغذیه طبیعی وسالم { هرچه از خاک بدست می آید} , بدست آورده ام : سپاس خدای را , عز وجل..........*******************                                                           در اینجا شمارا در  یافته  هایم , درباره : نابودی کره زمین , تسونامی وسیل وطوفانها ی امریکا , کارائیب , ژاپن , فیلیپین و.........{{باذکر منبع }} سهیم میکنم :از چند سال پیش با کانال تلویزیونی SUPREME MASTER که درزمینه : عنوان های مطلب این صفحه وعرفان شرق فعال است > و سه فیلم مستند جهانی که باهمت سایت: phce.org , بانام فارسی آن: { انسان پاک ,  زمین پاک } , 1} فیلم مستندی از الگور ALGOR معاون سابق رئیس جمهوری امریکا که به خاطر طرح گرمایش زمین واثرات آن بر افزایش طوفانهاو......جایزه صلح نوبل دریافت کرده  2} فیلم مستند : با حقیقت گوشت رو به رو شوید: که می پرسد , جرا الگور فقط کارخانه ها وخودرو هارا عامل گرمایش  میداند؟وسپس ثابت میکند که 80 درصد کرمایش ناشی از گاز NEPAN مدفوع دامداریهای میلیون رائسی امریکا, استرالیا , و.....است وفقط 20 درصد به علت گاز COاست  3} مستند ساکنان زمین که....کشتار شرم آور حیوانات است برای: کیف وکفش چرم وخز............<<<<< انسان های آگاه > موظف به آگاه کردن همه> تا دیر نشده >اقدام کنید!!!!!                                      

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی