بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

تکه کوجکی از اینه هستی ام > من>تو >او > را منعکس میکنم > نشکنیدش .

Look at me please /مرا ببین ،لطفا

جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۵۵ ب.ظ

    لیچار :                                                 همکلاسی ، همکار من ، هم محله ای نازنین ، ای همه خوبان ! :    رازی را افشا میکنم ، بشرطی که بین خودمان بماند :         میخواهم شما مراپذیرش کنید ، شما باید بگوئید که : که هستم !! ، چه هستم ، وچگونه باید باشم : تا مورد تایید شما باشم؟                           مینویسم : چون میخواهم سری از میان سرها در آرم و بشوم : نویسنده ای اهل قلم !!  ، و این ، اتفاق نخواهد افتاد تا شما نمرات قبولی ام را بدهید ، چراکه من به تایید و تمجید :معتادم .    من : پیرو مُد ، هستم ، لباس های مرا : پدر ومادرم : به روز ؛ و مد روز برگزیده اند ومن هم  به سنت > پیروی ازمُد وفادارم .                             من : از آدم های سنتی ، خوشم نمی آید ، میدانید چرا ؟ خودتان بیشتر ازمن میفهمید که آن ها جرئت شکستن سنت کهنه را : که آن هم روزگاری مُد بوده ، ندارند ، آنان اگر میخواهند پیشرفت کنند ، باید به سنت پیروی از مد برگردند .            سنت پیروی از مد را نفهمیدم چه کسی بنیانگزاری کرده است ؟ کارخانه جات تولیدی؟ چی میگن ؟ فرهنگ مصرف گرائی؟ اینهارا همان سنتی ها میگویند و آن هم علت اش حسودی و چشم ندیدن پیشرفت دیگران است !! من شخصیت مورد تایید امروزی هارا میخواهم ، این ها  این  نو بودن در لباس و اندیشه را چرا سیاسی اش میکنند؟؟     من باید بدانم که شما چی دوست دارید که بخوانید ؟ تا من همان هارا بنویسم ؟ چه دوست دارید بشنوید؟ تا من ، آن را بگویم !؟   گاهی اشتباها بحث بیهوده اجتهاد را مطرح میکنم ، اما من به دموکراسی لیبرال معتقدم ، و اکثریت هرچه دوست دارند همان را میگویم ، و این از نشانه های دموکرات بودن است !!    پیامبران توحیدی هم اگر گوش به اکثریت میدادند ، این همه مرارت نمیکشیدند !!                      خلاصه کلام، من ، گدای تاییدیه شما هستم : مرا یاری دهید!!                                   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۷
عابدین گودرزدشتی

لیچار یک

نظرات  (۲)

شاید بشه گفت بارزترین مصداقش همون «فیس» خودمون هست، که روز به روز داره تفکرات کاربران رو بیشتر Uniform می‌کنه. اون هم چه تفکری؟ تفکری که سطحی‌نگری و همچنین پراکندگی خاطر خصوصیات اصلی اونه.
معتادان لایک و "+" !
پاسخ:
گر نیک بنگریم ، دو مطلب موضوع کامنت مرتضی عزیز از یک جنس زهر آلوده هستند / همشه خوش قدم هستی ، مومن .
بله دقت نکرده بودم چه نکته جالبی! و اعوذ بالله من نفسی...
ارادتمندیم استاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی