بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

تکه کوجکی از اینه هستی ام > من>تو >او > را منعکس میکنم > نشکنیدش .

What is going on ,MANOTO.TV/ در تلویزیون من و تو چه خبر است؟؟

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۰ ب.ظ


منبع>عرش نیوز> فیسبوک :            شهادتنامه پریسا سحرخیز، منتشر شده در 29 اکتبر/لندن/بریتانیای کبیر/فیسبوک!!                                                          سلام به همه دوستان عزیزم که همیشه محبتشون شامل حال من بود.  تو این مدتی که نبودم کامنت های شما بود که منو دلگرم میکرد.    خیلی وقته دارم با خودم کلنجار میرم که حرفهای دلمو بزنم یانه !!                                          هیچ وقت دوست نداشتم در مورد علت نبودنم حرفی بزنم ،امااما این مسیح ها و درخواست های شما دوستان بامحبتم بود که منو وادار کرد تا پا رو دلم بزارم وحرف دلمو بزنم .                                               خیلی سخته بخوام در مورد کسانی صحبت کنم که باهاشون زندگی کردم ، البته باید بگم بودن افرادی که به سرنوشت من دجار شدن.                                                      وقتی با همسرم رفتیم لندن، با MANOTOآشنا شذیم، که ایکاش این اتفاق هرگز نمیافتاد.              اما اون زمان بخاطر شرایط اقتصادی خانواده ام چاره ای جز این نداشتیم؟!! حتی تصورشم سخته که بخوای تو شرایطی کارکنی که باروحیه ات جود در نیادولی میشه یه جورایی باهاش کنار اومد !!               تنها چیزی که نمیشد باهاش کنار اومد و برایم خیلی سخت و عذاب آور بود این بود که بخوام باکسی غیر همسر خودم رابطه داشته باشم /ویا قبول کنم که همسرم باکسی غیر من باشه ،چیزی که برای خیلی از بچه های شبکه عادی بود ، آنقدر عادی کهحتی همسرانشان را پیشنهاد میدادندو باین بهونه مهمونی های زیادی میگرفتند.                                       واقعا شرمم میآید از چیزهائی که تو این مهمونی ها گذششت بگم / هرکسی که در( من و تو)کار میکنه باید شرکت کند وگرنه مثل من باید بیاد بیرون/شاید خیلیها بگویند من امروزی نیستم/ ولی چیزی نبود که براحتی قبولش کنم/ واین مهم ترین دلیلی بود که ازاین تی وی بیام بیرون!!!                                          


آخرین خبر: با هم آوائی اتحادیه مزدوران نظام سلطه ، اکاونت کاربری پریسا سحرخیز در فیس بوک بسته شده و خانم سحرخیز ضمن افشای تجاوز به شرکت کننده آکادمی و خودکشی نافرجام وی / در تویترش نوشت : شما با بستن حساب کاربری من در فیس بوک نمیتوانید واقعیت هارا پنهان کنید / زن آلت دست شما در برنامه هایتان شده است .نوزده آذر 92

                                   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۳
عابدین گودرزدشتی

پلیدی درلباس هنر

نظرات  (۲)

غبار در انسانیت غبار گرفته
منفی ضرب در منفی = مثبت
گاهی آتش را آتش خاموش می کند
روشن شدن به سبک ظلمت
پاسخ:
آمدم به کامنت . آی آر / بیابه کامنت مطلب / سرک کشیدم به خلال ها/ انرژی تان افزون باد / من که برابر شارژ اندکم هست ام / شکر گزارم از همین شارز ، که به سر من زیاد هم هست .
غبار انسانیت در انسانیت غبار گرفته یهدی من یشاء می شود حتی وقتی من و تو با تمام بدی هاش نسبت به من و تو حد وجودی انسان سحر خیز را چون خودش قوی سیاه بپندارد.
انگار ظلمت با تمام بدی هاش سبکی به قدرت تشکیک دارد با جبری به نام فطرت که تو را به استفراغ تاریکی تشویق می کند اما این حکایت روشن شرمنده تر از آن است که به دست تو نوشته شود چه برسد به من که در حلقه ی تباین این شرمندگی هستم.

در این حکایت ظلمت در ظلمت ، وقتی به تو بر می خورد برخوردهای ضربدری ، هر جور هم که حساب کنی منفی در منفی مثبت می شود اینجاست که تو هم بچه مثبت می شوی و چه حس بدی است با همه امروزی بودنت به زعم من ، تو را از امروزی بودن خلع می کنند و مارک سنتی بودن را بر پیشانیت می چسبانند همین جاست که من و تو بهتر از هر وقت دیگر مفهوم نسبیت را درک می کنیم چون به زعم تو من سنتی هستم و اگر تو سنتی شوی آن وقت به زعم تو من چه هستم؟

خوب که فکر می کنی یک روز از داخل خارج شدی و حالا از خارج خارج ، تجربه ی خوبی بود تازه فهمیده ای سنتی بودن آنقدرها هم مزه ی زهر مار نمی دهد حالا خودت هم میدانی بعد از این همه سال live تازه شروع شده ای آنقدر شروع شده ای که تو را تکه تکه کرده اند ، خرد خرد پاک کردنت با این حال هر چه از تو مانده برای ظلمت شر شده است.
من تو را نور می نامم به همان وسعتی که ظلمت را درک کرده ای خوب می دانم مفعول قابلی بودی که فاعل خود را نشانت داد اما اینبار نه برای مفعولیت بلکه برای قابلیت و الی الله ترجع الامور

"comment.blog.ir"نویسنده: علی مجیر"
پاسخ:
نظر دوست فضای مجازی ام حناب علی مجیر پیامی است که مخاطب اش خانم سحرخیز رانده شده از بارگاه ظلمت وحول دادنش بسوی نور / و همه سحرخیز هائی که به شیطانک هائی مثل MANOTO.TV شجاعانه نه !! گفته اند .                                       میگویم دوست فضای مجازی ام ?!، تا اینجا را که آمده ام شاید بتوان گفت که این گونه دوستان در بده بستان معرفت از دوستان غیر مجاز صادق ترند چرا که هیچ رابطه ای بازاری در این میان حکومت نمیکند / گرچه همه ما در تیر رس خطر توهم شخصیت ؛ که من آن را ( آرزوی کسی شدن , چیزی شدن ) می شناسم واین بستگی به توان ( خودرا ندیدن ، و تنها خدارا دیدن ) ما دارد . سپاس از علی مجیر برای کامنتی که خودش مطلبی مستقل بود در COMMENT.BLOG.IR

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی