بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

تکه کوجکی از اینه هستی ام > من>تو >او > را منعکس میکنم > نشکنیدش .

احمدی نژاد کشون !!

چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۰۴ ب.ظ


 بافرارسیدن وعده گزارش صد روزه دولت (امید ) ، در طول یک گزارش توسط ریاست جمهور ، مفهوم عملی واژه هائی را که نمیدانستیم ، عملا درک کردیم ، درک که نه ، شیر فهم شدیم :                      (1)- واژه امید : با مراسمی که بیشتر به تبلیغات انتخاباتی میمانست ، با دادن آمار هائی وحشتناک و سیاه ، امید اندکی را که با تلقین داشتیم به یاس تبدیل شد .                                آمارهائی که متخصص اقتصاد آن هارا درک میکند، به توده مردم ارائه گردیدو ما که عوامیم گیج و منگ سر خاراندیم . چرا، داشت یادم میرفت : قرار است به مدارس شیر یارانه بدهند.                       (2)-  آشتی : مردی را که غایب بود برای تفهیم این واژه لت و پار کردیم و او و دوستدارانش را زیر پا لگد مال کردیم تا همه بدانند (آشتی) یعنی چه ؟!  (3)- سینه ها را از کینه خالی کردن : درجمع بندی گزارش ،شاهد سر باز کردن یک غده سرشار از نفرت و کینه نسبت به جریان رقیب بودیم که در پس چهره ای خندان پنهان شده بود اما سوگمندانه سر باز کرد و ما برای شفای این گره آزار دهنده دعا کردیم .          ما خداوند را ملاقات نکرده ایم اما با مشاهده نشانه های وجودش اورا باورکرده ایم /پناه میبریم به حضرت اش !!!                     

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۶
عابدین گودرزدشتی

واژه نامه

نظرات  (۳)

۰۶ آذر ۹۲ ، ۲۳:۵۹ حاج رضا آبادان
استاد شهید دکتر على شریعتى : مردم اینجا چقدر مهربانند ! دیدند "کفش" ندارم برایم "پا پوش" درست کردند
۰۸ آذر ۹۲ ، ۱۴:۳۱ مولود تارفی
پناه بر خدا
پاسخ:
 انسان های مسلم به عدالت خداوندی با نگاهی شاهد وار نشسته اند و هر رویکرد درست و نادرستی را به داوری خواهند نشست و ترازوی عدالت خداوندی نیز ذره ذره محاسبه گر است .
سه چیز را نمی‌توان پنهان کرد: آتش-عشق-حقیقت
مردم شعور دارند و حقیقت راه خود را به دلشان می‌یابد. تزویر مجالی بین مردم ایران ندارد. بعد از این تجربه‌ی سی‌ساله بعد انقلاب که کسب کردند.
دیدین چطور به نام آشتی و کینه‌توزی و عقده‌گشایی کردن؟
شما که نه چپی هستین نه راستی، انصاف بدین: آیا احمدی‌نژاد نبود که در جهت دوری از تفرقه و چپ و راست حرکت کرد؟ و درگیر ماهی‌گیری از آب فتنه و کوبیدن چماق فتنه بر سر «کلیت اصلاح‌طلبی» نشد؟
حالا همون چپ‌ها دست به دست راست‌ها دادن برای نابودی انقلاب. به خدا جریان انحرافی اینها هستن...
درود بر جریان انحرافی. درود بر آرمان‌های امام.
درود بر سرهنگ عزیز :))
پاسخ:
وما هم جنان در بدر میگردیم ، به مصداق : دی شیخ با جراغ همی گشت گرد شهر ، از دیو ودد ملولم و انسان ام آرزوست / گفتا که یافت می نشود ؛ گشته ایم ما / گفت، آن که یافت می نشود ، آن ام آرزوست!! / آدینه ، در آِینه دلتان شادمان باد .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی