بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

تکه کوجکی از اینه هستی ام > من>تو >او > را منعکس میکنم > نشکنیدش .

TO LORD,For HADJEE

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۲ ب.ظ


ای همه تو :                                   مما، هسته پنهانِ تماشائیم !  زتجلی ، ابری کن ، بفرست ، که ببارد سَرِما ،  باشد که ، به شوری بشکافیم،         باشدکه ،  ببالیم ،                  و به خورشید تو ، پیوندیم .  (س.س)    


 من !! را قربانی کنیم و بی او بر گردیم !؟ سخت و کشنده است تامرز نا(بودی)!!                                                                     

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۳
عابدین گودرزدشتی

حاجی!!

نظرات  (۳)

۲۸ مهر ۹۲ ، ۱۱:۴۹ یک بیننده خوش شانس
سلام.من همه مطالب وبلاگ شما را خواندم.مطالعاتی هم خودم در زمینه های مختلف د ارم.سوالاتی هست؟لطفا پاسخ ؟
بنده در مرحله فلسفه شک گیر کردم و در وجود خداوند هم شک دارم؟دوم فلسفه مشاهده گری که در متن ها آمده بود را آزمودم :اما نتیجه نگرفتم؟دلیل چیست؟سوم هدف آفرینش از خلق جهان و زندگی و سپس مرگ چیست؟و پس از مرگ چه چیز در انتظار ماست؟من بیمار و شما پزشک بنده ، لطفا تجویز بفرمائید ؟ممنون
پاسخ:
با سلام / هیچ کس ، حتی پیامبران سوالات شما را در نیافته اند  / زندگی را بله ، فرایند گزینش انسان / در راه باش / باصبر و سلوک / مقصدی نیست / هرچه هست در راهیست بنام : زندگی !! سوئالات را ساده میکنند / پاسخ : خودش خواهد آمد ، اگر رمز آلود میگویم ، همه هستی : رازآلوده / ودر خدمت موجودی بیکرانه و سرشار سوئال: بنام > انسان . اضافه کنم : هرلحظه که باور کردیم از یادگیری و شاگرد بودن ، بی نیاز شده ایم : احظه آغاز پوسیدگیست / به امید دیدار تا بعد .
۳۰ مهر ۹۲ ، ۰۰:۳۲ حاج رضا آبادان
فاصله ها دروغ هستند وقتیکه مهربانی تو از دور هم احساس میشود‎ ‎
پاسخ:
ما جان و روانمان را ازمنبع کرامت دوست دریافت کرده ایم /پس جای فاصله خالیست وپیوستگی سنت زیبای آفرینش است.
۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۸:۰۳ یک بیننده خوش شانس
سلام.جواب ها را خواندم ،بسیار جالب بود .تا به حال از این زاویه نگاه نکرده بودم.به کار میبندم.ما شاگرد بوده و هستیم ،اما گاهی راه فرعی را با راه اصلی اشتباه میگیریم.در آدرس ها یی که فرمودید بیراهه فراوان است و تجربه کم.گاهی یک راه را که میگذرم متوجه میشوم چندین بار گذشته ام ...بی تجربگی یا حواس پرتی نمیدانم.
استادان معنوی حاوی مطالب شیرین و آموزنده ایست .لطفا این کتاب و مواردی دیگر برای مطالعه معرفی نمائید.ضمنا برای آدم های رودربایسی مثل من که به چیزی نمیتونه نه بگه و همیشه براش دردسر میشه چه تجویزی دارید.لطفا پاسخ .ممنون
پاسخ:
سلام / کار ما نیست شناسائی راز گلِ سرخ ، کارما شاید این است : که در افسون گل سرخ شناور باشیم ( س. سپهری )                                              ما، ماهیان شناور در اقیانوس هستی هستیم ، غم انگیز است : مجادله ما برسر چند وچون اقیانوس !! در حالیکه در رابطه ای از سر مهر : ما اشباع از حضور اقیانوس و اقیانوس اشباع از حضور ما است .                                          __ از عبالحسین زرین کوب _ سر نی دوجلد/ شیخ گنجه / گام به گام تا ملاقات خدا .                                                                                            _ رودربایستی ما ، ریشه در ترس از قضاوت دیگران دارد و این مساله در اوج خود ، صادقانه یا رندانه ، تبدیل به (گدائی تاییدیه دیگران ) شده است . در ارتباطی آگاهانه ، بانه گفتن و بله گفتن ، حتی در مسائل پیش پا افتاده عواقب مسئولیت زائی برای ما به ارمغان میاورد ، هشیارانه عمل کنیم که همه فریبکاران از انسانیت ما بهره ریاکارانه میبرند و صداقت ما با آنان به حماقت بدل میشود / شادباشید .  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی