بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

تکه کوجکی از اینه هستی ام > من>تو >او > را منعکس میکنم > نشکنیدش .


فرماندهسابق ناتو( در 2004 )در برنامه تلویزیونی :پس از یازده سپتامبر به دیدار وزیر چنگ وقت امریکا رفتم ، گفتند باید با عراق بجنگیم / گفتم جرا باید با عراق بجنگیم ؟؟ / گفت تصمیم اش گرفته شده / در حالیکه هیچ مدرکی نداشتیم مبنی بررابطه صدام با القاعده / اوگفت : ما نمیدانیم با تروریزم چه می کنیم / اما ارتش قدرمندی داریم گه چکش است / برای سرنگونی نظامها/ گمان میکنم  هرمانعی به مثابه میخ است که با این قدرت چکش باید حل شود . / حالا من نویسنده گمان میکنم که دموکراسی چکشی هم شدنیست / مثل مصر آشوب زده؟؟                    


برگرفته ویرایشی از خبرگزاری پارس / برگرفته از DEMOCRACY NOW

                                

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۵
عابدین گودرزدشتی

چکش جهنمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی