بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

تکه کوجکی از اینه هستی ام > من>تو >او > را منعکس میکنم > نشکنیدش .

To dear visitor / به بازدیکننده گرامی

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۲۰ ب.ظ


با سلام به شما / نکته ای که باید مورد توجه شما عزیزان قرارکیرد : این که مطالب  این آینه کوچک ، تاریخ مصرف ندارد ، چراکه همه مطالب آدرس های تحرکات انسان !! / است و تا او هست / وزندگی هست : این گونه نوشته ها که ضربان نبض انسان هارا منعکس میکند : ادامه دارد . خوش آمد همیشگی نثار قدم های شما باد.        

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۳۰
عابدین گودرزدشتی

تاریخ مصرف مطالب

نظرات  (۵)

۰۱ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۱۵ حاج رضا آبادان
"من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق " استاد دشتى این آینه کوچک (به عبارتى بزرگ) انعکاس قلب پاک شماست که جامعه نور میدهد قطعأ شما جزو خواص هستید انشاءاله پاینده باشید @
پاسخ:
فک نمی کنم گرمای 54  / درجه زورش به گرمیی بچه های آبادان بچربه  ،چراگه آنها کرم تر هستند از 54درجه  .
سلام. فعلا در غیاب شما از مطالب زیبایتان استفاده خواهیم کرد انشااله
پاسخ:
O ! / MY MORTEZA / DEAR ./ در پاسخ به دادن اطلاعات فنی شما برای من / که جای سپاس و شکر گزاری / در پائین چیز هائی تقدیم شده . محل پاسخ به پیام های خصوصی همان میهن میل است ؟ نگران موضوع پیام نباشید ، هرچه رسد نیکو و محتاج ام .
سلام! ارادتمندیم. طاعات قبول. هر کجا خودتون راحت تر هستین پیام بدین
مخلص
پاسخ:
v/  آمدم در درگاه شما از نامعتبر بودن ذیتا ایراد کرفته شد/ درمورد نماز غصبی در مکان غصبی خاتمی و دارو دسته اش که براستی : مصداق نفاق و هزار چهره گی اند/کارشان زار است . 
گفتین نفاق... چند روز پیش این مطلب رو خوندم جالبه:
http://chaei.blogfa.com/post-182.aspx
اینا منافقین خلق رو هم شاکی کردن !!
راستی لزوم وارد کردن کد امنیتی برای نظردهی رو غیرفعال کردم که متحمل زحمت نشید. امشب ما رو از دعا فراموش نکنین شما جوون هستین دعاتون مستجاب میشه ;-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی