بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

تکه کوجکی از اینه هستی ام > من>تو >او > را منعکس میکنم > نشکنیدش .


  • امروز : با پیشگامی صدا وسیمای ج.ا.ایران/ مراسمی شایسته این مرد / ودولت مردان با  ا خلاص او ، برای مروری دو جانبه از هشت سال کار جهادی کمرشکن  برگزار شد / از سازمان فرهیخته IR .RADIO AND TV OF IRAN سپاسگزاریم .                                     آنان که در عرصه کارزار عمل و مدیریت جهادی ، به آن گونه که شب احساس کنی /همه انرژی و عشق ات را/ تقدیم مردمی که نامشان را نمیدانی کرده ای / و دیگر چیزی برای خانواده ات نمانده / در ک میکنند که تیم مخلص احمدی نژاد چه کرد و که بود ؟                                         من احمدی نژاد و تک تک همکاران اش را از تبار آن جهادی غریبی میدانم  /که فئودال ها و ساواکیهای با ماسک دفاع از مردم شریف کردستان وطنم / در جشن شیطانی عروسی شان ، / آنان را سر بریدند  /اسمائیل واره / اما نه با فرمان حضرت عشق / بلکه با وسوسه شیطان زیاده خواهی انسان ! / ویا مثل پیکر متبرک سوخته ای / که بچه های ما/ از کنار جاده روستا ، آوردند .                   
                                                      نظرحاح رضا ی خودمان  : چرچیل گفته است :شبی که مصدق مرد من خواب راحتی کردم / میگویم : اما گفتمان احمدی نژاد ماندنیست / زنده یاد مصدق هم تاریخ سازاست / گرجه امروز گفتمان لیبرالی جواب نمیدهد / یاد و خاطره مظلومانه دکتر محمد مصدق گرامیست .                                                                            

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۶
عابدین گودرزدشتی

تقدیم با عشق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی