بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

تکه کوجکی از اینه هستی ام > من>تو >او > را منعکس میکنم > نشکنیدش .

Dont look for known person / دنبال شخص آ شنا نگردید

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۵ ب.ظ


 شما بازدیدکنندگان شریف با توجه به فضای این وبلاگ کوچک ، مطمئن باشید که نویسنده اگر کجرویها ی گوناگون انسان را منعکس میکند و به شما پیشکش میشود مشکلات انسان امروز در سطح کل جهان مورد نظر است نه شخصی خاص و در مکان خاص . و تلاش میکنم که خیلی از درد هارا خودم بردوش بکشم تا نکند در مورد مشابه سوئ تفاهمی پیش آید . پس خواهش میکنم ندانسته به کسی نسبت داده نشود . آنان که نام بر ده میشوند روشن و شفاف نوشته میشود .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۰
عابدین گودرزدشتی

سوئ تفاهم ممنوع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی