بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

تکه کوجکی از اینه هستی ام > من>تو >او > را منعکس میکنم > نشکنیدش .


Dear visitor  , I , m translating  the previous texts  , to present  you  , this is why                                                                                                                                                                                                                                        بازدیدکننده عزیز ! / من با توجه به وقت آزادی که دارم  ، مشغول ترجمه متون قبلی  به زبان انگلیسی ، برای تقدیم به شما هستم !  و این علت چرائی تاخیر در نوشتن مطالب بیشتر است .                                                   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۸
عابدین گودرزدشتی

تاخیر در مطلب جدید؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی