بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

تکه کوجکی از اینه هستی ام > من>تو >او > را منعکس میکنم > نشکنیدش .


  • راه میروی ، بدون ادراکِ ا رتعاشی که زبان ارتباط من است ، باتو !  / با خودت چه کرده ای؟ / تو از خاک منی      ! / گرچه گاهی  ! / ادعا میکنی که: من خاکی ام . / هستی  !  / اما  ، خام کردن جه کسی را در سر       داری؟                       

    TSUNAMI

         *

     

                                         

                                                                                                                                                 در گوشه گوشه ی خاکِ من  / برای تو ، آذین بسته اند !   / فرش در فرش ، برای به گلگشتِ آمدنت !                                                                                                      **                                                 / چونان کودکی بازیگوش / همه را خراب میکنی .       آهوان زیبا را کُشتی ، باسنگ ، فلاخُن ، ونیزه و تفنگ !  آرامشِ آهو بچگان را ، ستم کارانه / از آنان گرفتی !  / درد بی مادری را نچشیده ای ؟                                                                                              ***                                       بَرِکَـت ، افزودن بود / وتو ، مهاجمی غارتگر شدی !      کِشتگران ، گاشتند وتو خوردی / وتو ، نه کاشتی ! /    تخریب کردی . / تنفس من ، بادرختان جنگل ، در آمیخته بود /  تنفسِ من  ، تنفس تو بود                                                                                                          ******                                               نیم نگاهی ، به پُشته پُشته ی کُشته هایتان !! / بس نیست ؟ / کسی هست ؟ که بگوید ؟!                           جشن هایتان مبارکتان باشد !!/ جشن قُرعه ی سیزدهم فروردین / جشنِ خون / {تماشائیست :makin.blog.ir /جشن ایرانی کشی !!} /                تورات راهم؟؟ به خون آغشته کردید ! خونخوارگی و آدم خواری مبارکتان باد ! / یونسکو !؟ ثبت حهانی ا ش کند ! حیف است ! این جشن باید ماندگار شود ! / کورش کبیر !! بیداری؟ اگر دوباره بیائی با این مرده خورها جه میکنی؟؟                                                                                    *******                                             آقای جان کری !  جایزه صلح نوبل برای دفاع از من / مادرت ، زمین ! / حق توبود / وترس ات از کمپانی های توزیع  گوشت مُردار هم  ؟  / قابل درک !               نگران نباش / آن شیر زن گیاه خوار هلندی / کارت را کامل کرد .    / بامستند : باحقیقت گوشت روبرو شویم .                                                                                                          ********                                           ژنرالِ دردِ ویتنام کشیده / وزیر دفاع ضد جنگ ایالات متحده امریکا ! / من زمین هستم، گسترده سبز ! /  دردی که از کشتار انسان ویتنامی ، کشیدی / باور دارم .               گیرم ، تو و جان کری / چند سال / نُت شیپور جنگ را ملایم تر کردید !  / باخوی ددمنشی کاپیتالیسم جه میکنید ؟ / مُسَکِنی از روی لا علاجی!                                *********                                         انسان ! /بدان ! / خالق من وتو / رسمِ جفا در برابرِ جفا را /قانون تادیب قرار داده است ! /اگر به کَبِدات جفا کنی / با سیروز ! و  سرطان ؟ ادب ات میکند / {افراط در الکل - مُرده خواری گوشت قرمز } جفا به کبد { این عضوی که نام اش : رنج است !؟}                                 **********                                     من ! /کره خاکی / امانت خداوند در دست انسان /     برای سبز زیستن / سرشار از نعمت های خداوندی / در لبه پرتگاه نابودی هستم !!!!                                       رهبران کشورها ، انسان ها ، دانشمندان ، سازمان های جهانی مدافع : حیات وحش ، محیط زیست  ، کمپانی های جنایتکار تولید گوشت وسلاخی جاتداران !!  // بیدار شوید . تسونامی های من{زمین !! } / فریاد انتقام از : انسان نا سپاس است .                  



    نگاه کنید/ تامل کنید / بیندیشید/بیدار    شویددرک کنید/ بفهمید / دیگران را هم !هرسال شدت وسرعت طوفان هارا      افزایش میدهم روزی{ بزودی } کل        انگلستان /نیو یورک /سواحل در            معرض/ زیر آب میروند / با آب شدن یخ   های قطب/ وبالا آمدن آب در یاها / با     گرم شدن و سوختن من {زمین } //                      ***********آمارهای سرطان ها، سکته ها را بررسی کنید.            خداوند : یک هست و> دو > نیست ........................ راه نجات کره زمین هم > یک>هست و>دو >نیست!      


    گوشت قرمز را ممنوع کنید /بجای تولید علوفه خوراک دام : سبزیجات و دانه های غذائی {نخود-لوبیا-گندم-سویاو...} بکاریم . هفتاد در صد زمین و آب ، صرف تولید علوفه میشود .                                                                ****                                    {یادت باشد : یا س ها را / با داس ، درو کردی !  /     و ، کباب قناری را ، در آتشِ یاس ها ، سوزاندی ! /      یادت باشد ....                      

    دریافت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۳
عابدین گودرزدشتی

انتقام زمین از انسان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی