بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

تکه کوجکی از اینه هستی ام > من>تو >او > را منعکس میکنم > نشکنیدش .

HOW are you ? today / امروز ؟ چگونه ای ؟

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۴:۳۹ ب.ظ


هم وطن /  بی طرف .  بازم سلام ! / نمیدانم تجربه عملی از تله پاتی / داشته ای؟  / من امواج فرکانس وجود شما را میگیرم / میتوانی/ واژه جن گیری/ راهم به حساب {اکوُنت } ام اضافه بفرمایید / اما این : درتوان انسان است !؟ / در لبیک به ارسال فرکانس هایت / عرض میکنم :   اگر حالِ امروزت ! /مثلِ دیروز ! هست/ بدان که :  در خواب ! مانده ای / وکاروان {نگاه همیشه نو!} رفته است . !! چراکه : امروز / شبیه دیروز /نیست .          مخاطبِ این تجربه شناخت درونی : عام/ است/ ومن وسرکار هم ار مخاطب ها . / این تجربه من هم هست / چراکه : برابر عادت ؟ تا تجربه هزاران استاد مجرب را / خودم / ودر درون خودم /تجربه نکنم / به زبان یا به قلم ام ، نمی سپارم . واین را گفتم / شاید{ازپس تجربه عملی شخص خودت} بدانی /چرا آگاهان / همیشه مشغول : دو باره  وهزار باره دیدن /ونگاه !/  به پدیده ها هستند / یا به قول شما : زیر و وارو کردن ! / منتظر فرکانس دوستان بیدار / هستم / یاحق . تندرست باشی .              


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۰
عابدین گودرزدشتی

حالِ امروز و...دیروز

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.