بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

تکه کوجکی از اینه هستی ام > من>تو >او > را منعکس میکنم > نشکنیدش .

abeddasht.blog says: I,m five months old ./ من پنج ماهه شدم !

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۳۸ ق.ظ


بنام : تو , لا مکان ! که هرمکانی در دستانِ توست , و بی نامی که همه اسمائ هستی ز توست , عاشق زیبائی ! خالق زیبائی ! وپدید آورنده بهار !                                      بخشنده همه , به انسان ! وبخشایشگرِ برکت ویژه!به انسان های ویژه؟!                            //bayanbox.ir/id/2393411111534262120?view           **                                                 در میلاد روئیدنی های هستی : درخت ! و , علف , که : فصل مشاهدات مستانه !         و : سجودی جانانه !  رقصی , در این , میانه مستانم , آرزوست .                                     **  مشتاق ! و محتاج ! / چشم دوخته ام  ! به پنخره همیشه گشوده ات / با توان ناچیزم , در انعکاس ذراتی از تجلی ات , که بر من می تابانی !     / در سن کودکی و5 ماهگی این پنجره / که عبادت گاه توست .




                                            

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۲۷
عابدین گودرزدشتی

انعکاس تجلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی