بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

تکه کوجکی از اینه هستی ام > من>تو >او > را منعکس میکنم > نشکنیدش .

در کلاغ. بکاگ .آی آرA World clown Singer , and ; GANG NAM STYLE

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۲۶ ب.ظ


نام آهنگ : گانگنام  استایل / خواننده : سای     ملیپت : کره جنوبی / مورد تائیید رئیس جمهورکره!  / بازدیدکنندگان: یک میلیارد و دویست هزار نفر !!!    / نظر سنجی جهانی : رتبه اول !              ******متنِ کلامی آهنگ ******>>>>>                دختری که در طول روز/گرم وباحاله /دختر با کلاسی که میدونه !     چه جوری با یه فنجون قهوه از آزادی اش لذت ببره ! /دختری که شب میشه . ها...تر میشه !!  / تو یه دختری به این پیچیدگی هستی !      من یه مَردَم / مردی که در طول روز , به گرمی ............................................ باقی را از : کلاغ . بلاگ.آی.آر :از زبان خودش بشنوید!                                      کلاغ و من در blog,ir  هم خانه ایم ,من پیر واو جوان , زبان کلامش سخت ااست ,شاید برای من روستائی , هنر جذب اش عالی ,آنچنان که اگر درک اش نکنی ! ممکن است به آدرس های اشتباهی بری که او : آن را نمیخواهد ! مفاهیم ما یکیست : باتفاوت در سَبک  , مثل سبکهای نیمائی و سپید در شعر !! به دیدنش بروید .  شاید باخواست حضرت عشق   :  ما , مکمل هم باشیم ! آمین!                                                  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۵
عابدین گودرزدشتی

دلقکهای بهترین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی