بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

بازهمم>انسان

مجادله ماهی ها !

تکه کوجکی از اینه هستی ام > من>تو >او > را منعکس میکنم > نشکنیدش .

نیایش 1 / Niayesh-1st

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۱، ۰۲:۵۷ ق.ظ

مَعبُودَم !!                                                                                                                                                                                                                                            غُربَت َا م   ,   باحس سِ بودنم   , آغاز شد !                    پریشان  بودم  و  یخزده !                                                       جستجو میکردم و       ,   نمی یافتم ات !!                               چرا گِلِه مَند نباشم ! / از سَرمای انتظار  / وَ دَ رِ بسته !!                                      *                                                               دیشب !  {^}                                                                   در فضای بودن ات ,          صدایت کردم !                                                                      *                                        میانِ خواب وبیداری ,                رها شده بودم :                        تَرَنُمی مَرموُز , اندام ام را , به خویش , فرا می خواند                                                                              ناگاه "                                  خودم را , در رقصی عاشقانه ,  پیدا کردم "                          چه باشکوه بودم وگَرم  !           یخهای تَنَم ,آب شده بودند     روحم !    , آبی شده بود !!                                                      **                                           نَوازشت !    :                     در خاطره بودن ام ,               خواهد ماند !!                              نازنین :                                بر من  , بِتاب !                           خورشیدی خواهم شُد !                                                                                                                                 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^                                                                                                            {^}-بخوانید مرا.......................و ...واقعه  !   , کلام , کفایت نمی کند !  ..................           هزیان؟!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۳۰
عابدین گودرزدشتی

اشراق

خورشید

انتظار

نیایش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی